Teknik Viral Post Fanpage Facebook 2016

ini adalah review sahabat online saya bernama Zamri tentang teknik viral post fanpage facebook yang saya pelajari secara online,

pada waktu ni facebook telah membuat beberapa update @ perubahan organic 2016, yang mana organic fanpage facebook anda amat susah untuk rakan VIEW ataupun lihat apabila anda memuat naik sesuatu posting.


Bagaimana ia boleh berlaku disebabkan facebook telah update fungsi F8 boleh rujuk disini
www.fb.f8.com . viral post fanpage facebook dapat mengatasi masalah ini bagi anda yang rasa boost ads secara berbayar fbads amat tertekan dengan masalah ini.
Tapi...


Bagaimana ?

Teknik Viral Post Fanpage Facebook
Teknik Viral Post Fanpage Facebook



teknik-viral-post
teknik viral post

Teknik Viral Post Fanpage Facebook
teknik viral post update view


Lihat gambar di atas bagaimana post video ini jadi viral setelah saya aplikasikan teknik viral post ini sendiri facebook amat suka dengan 3 fungsi seperti people reached, like & share anda bergerak dalam 1 masa. lebih menarik lagi jika ada rakan yang tag dan komen pada post tersebut secara automatik anda dapat tingkatkan like fanpage facebook anda sendiri.



teknik-viral-post
teknik viral post
Tapi bagaimana ? untuk lakukan posting sebegini #viral dengan menggunakan teknik viral post facebook ini sahaja saya dapat kurangkan kos iklan saya, malah tak perlu boost fbads pun saya boleh meraih Likes + Share + Comment = Traffic ke fanpages saya..lihat gambar dibawah.. setelah 24jam people saw untuk video saya mencecah 1juta.


teknik-viral-post
teknik viral post


teknik-viral-post
teknik viral post

Klik link : https://www.facebook.com/ZamriYusopOfficial/videos/1606974582917037/


untuk tuju ke post video tersebut, jangan lupa like page sekali ;)

SHARE ON:

Hello guys, I'm Tien Tran, a freelance web designer and Wordpress nerd. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae.

    Blogger Comment
Chessetartjumashoppe. Powered by Blogger.